Re: 4E-FE -> 4E-FTE
γεια σου φιλε απο το αιγαλεω, μενουμε και στην ιδια περιοχη εγω εχω μια g6turbo και θα σου δωσω μια συμβουλη αν εχεις ενα μαστορα που θα πηγενεις το αυτοκινητο και θα πρεπει να ξερει απο toyota (να ασχολειτε μονο με αυτα) και αν εσυ δεν το σκαλιζεις το αμαξι δηλ. δεν το οδηγας συνεχεια στο οριο δεν κανεις παιχνιδια με την πιεση τοτε σιγουρα δεν θα σου παρουσιασει κανενα προβλημα μιλαμε ενα μοτερ toyota=αξιοπιστια, παντος συμβουλη μου ειναι αφου εισαι φοιτητης να το αποφευγες και να αγοραζες ενα απλω g6 γιατι θα ειχε λιγοτερη καταναλωση και οταν εφτιαχναν τα οικονομικα σου το εκανες μετατροπη εσυ, σε ενα καλο μαστορα της toyota (υπαρχουν πολλοι) και στο λεω αυτο γιατι η πραγματικοτητα ειναι οτι αμα μπεις στην πριζα και το παρης turbo ε μετα δεν θα θελεις να του βαλεις και το λιγοτερο ενα barometro ενα πυρομετρο για να βλεπεις την λειτουργια του κινητηρα εγω γι'αυτα εδωσα 500 ευρω δεν θα θελεις να του κανεις μια δυναμομετρηση να δεις ποσα hp βγαζει ? δεν θα βαλεις καμια κοντρα με κανενα μαλακα και θα χασεις για λιγω και την αλλη μερα θα το πας στο συνεργειο μπας και σου ανεβασει κανα αλογα, γιατι δεν θα το παρεις turbo για να πηγενεις στο περιπτερο αλλα θα βαζεις και καμια κοντρουλα
__________________
corolla power
|