Re: 4E-FE -> 4E-FTE
Τα μεταλλα ειναι ελειπτικα (μισοφεγγαρα)μεταλακια που εφαρμοζουν στην μπιελα του εμβολου πανω και κατω και ερχονται σε επαφη με τον στροφαλο οχι αμεσα αλλα παρεμβαλεται ενα φιλμ λαδιου αναμεσα τους εαν ειναι φαγωμενα εχεις χαμηλη ενδειξη πιεσης λαδιου σε ρελαντι με ζεστο κινητηρα( εαν εχεις οργανο ),επισης υπαρχουν και στις κεντρικες τριβες του στροφαλου εκει που στηριζεται ο στροφαλλος με την μηχανη.Σε μεγαλη φθορα εχεις θορυβο χαμηλα με σταθερο γκαζι (σαν ραπτομηχανη)χτυπησε στροφαλλο εαν εχεις ακουστα .
κοστος αλλαγης 160Ε.
Λαδι βαζω ημισυνθετικα bp 3000(εσυ μπορεις να βρεις και κατι αντιστοιχο η 100%συνθετικο καλο θα κανει κακο δεν κανει) κοστος 23Ε ΤΟ 4L φιλτρο με βαλβιδα αντεπιστροφης (οχι toyota)σε καθε αλλαγη 5Ε και αλλαγες ανα τετραμηνο περιπου 3000 χιλ.Τα τελευταια ειναι καλο να τα μαθουμε να τα κανουμε μονοι μας για να ξερουμε τι εχουμε βαλει και εαν εχουμε βαλει λαδια ,δεν λεω περισοτερα οποιος ξερει καταλαβε.
|