Θέμα: 4E-FE -> 4E-FTE
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #8  
Παλιά 17-09-04, 07:45
Το avatar του χρήστη manos vasilakis
manos vasilakis Offline:
 
Εγγραφή: 05-12-2003
Μοντέλο: EE90 TURBO1.3
Μηνύματα: 96
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 273
manos vasilakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Τα μεταλλα ειναι ελειπτικα (μισοφεγγαρα)μεταλακια που εφαρμοζουν στην μπιελα του εμβολου πανω και κατω και ερχονται σε επαφη με τον στροφαλο οχι αμεσα αλλα παρεμβαλεται ενα φιλμ λαδιου αναμεσα τους εαν ειναι φαγωμενα εχεις χαμηλη ενδειξη πιεσης λαδιου σε ρελαντι με ζεστο κινητηρα( εαν εχεις οργανο ),επισης υπαρχουν και στις κεντρικες τριβες του στροφαλου εκει που στηριζεται ο στροφαλλος με την μηχανη.Σε μεγαλη φθορα εχεις θορυβο χαμηλα με σταθερο γκαζι (σαν ραπτομηχανη)χτυπησε στροφαλλο εαν εχεις ακουστα .
κοστος αλλαγης 160Ε.
Λαδι βαζω ημισυνθετικα bp 3000(εσυ μπορεις να βρεις και κατι αντιστοιχο η 100%συνθετικο καλο θα κανει κακο δεν κανει) κοστος 23Ε ΤΟ 4L φιλτρο με βαλβιδα αντεπιστροφης (οχι toyota)σε καθε αλλαγη 5Ε και αλλαγες ανα τετραμηνο περιπου 3000 χιλ.Τα τελευταια ειναι καλο να τα μαθουμε να τα κανουμε μονοι μας για να ξερουμε τι εχουμε βαλει και εαν εχουμε βαλει λαδια ,δεν λεω περισοτερα οποιος ξερει καταλαβε.
Απάντηση με παράθεση