Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 01-09-04, 13:51
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνα με το power ειχε δυναμομετρησει ενα 20v με απλη 159 βενζινη αλογα.Αυτο το συγκρινε με normal vti και 0-100 ηταν το toyota μπροστα.Και με vti 1ου σταδιου παλι το toyota ηταν μπροστα στην συγκεκριμενη μετρηση.Πανω απο τα 160 περνουσε το vti γιατι με φορτιο ανεβαζει καλυτερα.POWER τευχος 33.
Το 1.6 20V με το ασημένιο καπάκι αποδίδει πραγματικά περίπου 140 αλογα .Το 1.6 20V με το μαύρο(σπάνια νομίζω και μπλέ σκούρο) καπάκι το οποίο εχει δεχθεί τις περιποιήσεις της TRD απο το εργοστάσιο (όχι εκ των υστέρων) με ελαφρωμένα εσωτέρικά, ροική εξέλιξη καπακιου και εισαγωγής και βελτιωμένο vvti αποδίδει 160+ αλογα ακόμη έχει πολύ καλη ροπή απο χαμηλά και φυσικά σκοτώνει κάθε VTI που θα βρεθεί μπροστά του . Δυστηχώς αν ένα ασημοκάπακο έχει περίπου (τιμές για σκέτο μοτέρ) 1100 ευρώ, το μαυροκάπακο πάει στα 2300ευρώ οπότε...περι ορέξεως
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση