Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pefter";p="
Astake έχω ακούσει όμως οτι η ατμόσφαιρα γενικά χρειάζεται μικρή εξαγωγή για να κρατάει συμπίεση. Στο turbo τη συμπίεση τη δείνει ο σαλιγκαράκος. Όσο για το χταπόδι που άλλαξς ο φίλος δεν νομίζω πως ήταν αναγκαίο. Και όσο αφορά τα 10ps που πήρε παραπάνω μου ακούγονται πάρα πολύ λίγα. Μήπως δεν έχει γίνει κάτι σωστά?
|
Ατμόσφαιρα με ατμόσφαιρα έχει διαφορά pefter. Θεωρείς ότι η 55 σωλήνα είναι μεγάλη για το συγκεκριμένο μοτέρ; Δεν θα το έλεγα!!
Γιατί δεν ήταν αναγκαίο το χταπόδι. Θεωρώ ότι τη διαφορά την έκανε αυτό και ο καταλύτης, και στο λεώ σίγουρα γιατί οδήγησα το αμάξι του σε όλα τα στάδια βελτίωσης και όντως είχε διαφορά!
Τα 11 άλογα που πήρε μου φαίνονται πάρα πολύ καλά για αυτά τα στάδια βελτίωσης! Μην ξεχνάς ότι για να δώσεις μισό άλογο σε ατμόσφαιρα πρέπει να φτύσεις αίμα!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pefter";p="
Ο compressor της ΤΤΕ το ξέρω οτι είναι πανάκριβως, αλλά μήπως τον τοποθετούν στην ίδια τη Toyota και κρατάς την εγγύηση??? 
|
Η Toyota Hellas, σύμφωνα με τελευταία νέα, δεν πρόκειται να τον φέρει, ούτε να τον τοποθετεί με εγγγύηση! Αν ποτέ τον βγάλει η ΤΤΕ τον αγοράζεις μόνο από γερμανία και τον τοποθετείς εσύ με δικό σου ρίσκο και βέβαια χάνοντας την εγγύηση! Αυτά είναι τα τελευταία εβδομαδιάτικα νέα της Toyota Hellas, μέσα από το τεχνικό τμήμα!! :x