Θέμα: Σασμαν Levin
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 16-07-04, 23:50
Το avatar του χρήστη kosttrd
kosttrd Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 07-05-2004
Περιοχή: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 437
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
kosttrd είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από UNIQUE";p="6249
Εάν βρείς την απόλυτη σχέση σπινιαρίσματος-κρεμάσματος για τις 2 πρώτες σχέσεις τις άλλες τις υπολογίζεις έτσι ώστε στην αλλαγή το μοτέρ να βρίσκεται μέσα στην δύναμη του για να μπορεί να φορτώσει.Εάν μακρύνει 5η-6η το αυτοκίνητο δεν θα τελικιάσει ποτέ ούτε θα μπορεί να ανεβάσει στροφές.Η τελική που αναφέρεις 245 είναι στον κόφτη???Και εάν ναι σε κατηφόρα -ίσιωμα γιατι πολλά παίζουνε ρόλο.Ακόμα και την τελική που θές μπορείς να υπολογίσεις στις σχέσεις έχοντας υπόψειν όμως και άλλα πράγματα όπως η αεροδυναμική αντίσταση που έχει τρομερές αλλαγές απο 200 σε 250 χλμ.
Σχετικα με το θεμα τελικης,με το 5αρι levin,ειναι περιπου στα 245km με καποια αποκλιση.Αυτος ειναι και ο λογος που ηθελα να αλλαξω το σασμαν.Με το 5αρι δηλαδη:1η-60km,2α-120km,3η-155km,4η-190km και 5η-περιπου στα 245km.Bεβαια η 5η δεν γεμιζε σαν την 3η αλλα επειδη η δυναμη ολη του μοτερ βγαινει αρκετα ψηλα,με καλα φορτωμενη 4η βοηθαγε κατα πολυ στο γεμισμα της 5ης.
__________________
Japanese Power http://www.corollaclub.com/forums/cu...atar4562_1.gif
Απάντηση με παράθεση