Φίλε G6 το ξέρω αυτό το μοτέρ. Είναι του Celica GT-4. ΤΟ σκέφτικα αυτό αλλά ποιός ο λόγος να πάρω το T-Sport και να του αλλάξω μοτερ.
Astake έχω ακούσει όμως οτι η ατμόσφαιρα γενικά χρειάζεται μικρή εξαγωγή για να κρατάει συμπίεση. Στο turbo τη συμπίεση τη δείνει ο σαλιγκαράκος. Όσο για το χταπόδι που άλλαξς ο φίλος δεν νομίζω πως ήταν αναγκαίο. Και όσο αφορά τα 10ps που πήρε παραπάνω μου ακούγονται πάρα πολύ λίγα. Μήπως δεν έχει γίνει κάτι σωστά?
Ο compressor της ΤΤΕ το ξέρω οτι είναι πανάκριβως, αλλά μήπως τον τοποθετούν στην ίδια τη Toyota και κρατάς την εγγύηση???
Παιδιά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.
Μόλις πάρω το μωρό θα βγώ για πολύ ψάξιμο.
