Θέμα: 4E-FE -> 4E-FTE
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4E-FE -> 4E-FTE
  #3  
Παλιά 18-06-04, 10:31
Το avatar του χρήστη UNIQUE
UNIQUE Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 06-05-2004
Μοντέλο: ΕΕ111
Περιοχή: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 599
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
UNIQUE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4E-FE -> 4E-FTE

Παιδιά υπάρχουν διαφορές στα εν λόγω μοτέρ στο εσωτερικό του κινητήρα?
Απο όσα έχω ψάξει και έχω βρεί στο internet δεν αναφέρονται διαφορές πχ. πιστόνια,μπιέλες,μοίρες στις γωνίες των βαλβίδων, στα μέταλλα κτλ.
Πιο είναι το σκεπτικό? Αντί να ψάξεις και να βρείς ένα μοτέρ 4Ε-FΤΕ το οποίο δεν ξέρεις σε τι κατάσταση είναι και τι χρήση του είχε κάνει ο σχιστομάτης τυπάκος που το είχε γιατί να μην αγοράσεις μόνο πολλαπλή εξαγωγής, τουρμπίνα, εγκέφαλο και μερικά ακόμα ψιλοπράγματα όπως map sensor κτλ να του βάλεις και ένα intercooler μπροστά που έτσι και αλλιώς θα το έβαζες και να το δουλέψεις με την ίδια πίεση όπως το τούρμπο.
Απο όσα λέγονται τα πιστόνια των ιαπωνικών αντέχουν πιέσης μέχρι 1 bar.
Νομίζω οτι το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο απο μία αλλαγή κινητήρα και το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήση γιατί έχω μπεί στην πρίζα και ψάχνομαι.....
__________________
MY SITE
Απάντηση με παράθεση