παιδια θα σας ματαξαναενοχλημω με το γνωστο θεμα των φρενων.
αρκετοι απο εσας εχετε κανει καποια μετατροπη στα φρενα.
θελω την γνωμη σας κ την εμπειρια που εχετε βλεποντας το πως φρεναρει το δικο σας αυτοκινητο.
εχω μια corolla E 101 κ εχω δυο λυσεις η να βαλω πισω δισκοφρενα η να βαλω χαρακτους ταροξ μπροστα.τι απο τα δυο συμφερει για να ενισχυσω το φρεναρισμα μου?
ρωταω με το σκεπτικο οτι ενα αυτοκινητο φρεναρει κατα 70% με τα μποστα φρενα.αν βαλω δισκοφρενο πισω θα δω διαφορα η απλα θα πανε τα λεφτα χαμενα?(διαβασα που εχετε γραψει οτι με τοποθετηση πισω δισκοφρενων ειδατε διαφορα ειδικα σε υψηλες ταχυτητες.ειναι μεγαλη?)
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|