Θέμα
:
Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
#
74
01-06-04, 19:45
DjBac
Offline:
Administrator
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο:
BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 504
Re: Κινητηρας 1.3T ή 1.6 20V?
Παραθέτω μερικές πληροφορίες που δημοσίευσε χρήστης άλλου φόρουμ γνωστού club!!!!!
Παράθεση:
Δεν υπηρχε turbo εκδοχη του 4A-GE.Το εικονιζομενο μοτερ μπορει πολυ απλα να ειναι με καποια parts απο TRD 'η απλα καποιο project(η τουρμπινα ειναι,μαλλον απο Supra,CT12).Το μονο turbo kit εμποριου για τον 20V 4A-GE ειναι της Blitz και ειναι τοσο μα τοσο σπανιο και τοσο μα τοσο ακριβο που αν το βρεις συμφερει να το πουλησεις και να παρεις μια GT-Four.
Τελος τελος απλα να πω οτι θεωρε ιεροσυλια το τουρμπισμα του 4Α-GE.Αμα θελετε ΤΟDA kit για 240+++ ατμοσφαιρικα αλογα και το πιο γαματο ατμοσφαιρικο μοτερ ever με 11,000rpm κοφτη και πανω...αλλα μετα ειναι κριμα να το βαλεις σε μπροστιοκηνητη Corolla.Θα πρεπει να το βαλεις στην ΑΕ86 του shroomz!
Για το δηλωμα των μοτερ πολυ απλα εχω να πω οτι υπαρχουν παραθυρα και ο φιλος δεν φανηκε να εχει προβλημα με αυτα.Παντως οπως ολοι ειπανε ΝΟΜΙΜΑ μπαινει σιγουρα ο 4Ε-FTE αλλα και ο 4Α-GE μιας και η Ε101 και η Ε111 εβγαιναν με τον 20V σαν levin BZ-R,BZ-G κ.λ.π.Οποτε οπως καταλαβαινω εγω τον νομο αμα το αμαξι εβγαινε με αυτο το μοτερ μπορεις να πας και 800cc και 1000cc και 2000cc παραπανω.
Τωρα απο οικονομικης αποψεως και απο αποψη περετερω βελτιωσεις ο 4Ε-FTE υπερτερει μιας και μαμα εσωτερικο και turbo φτανει εως 190(ΟΡΙΟ) αλλα με μαμα εσωτερικο και μια 25αρα 'η 28 τουρμπινα χτυπαει 200+.Φυσικα με τα τρομερα κιτ της Blitz(που ειναι και φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα του 4Α-GE και πιο ευκολα να τα βρεις) με τουρμπο ΚΚΚ Κ24 'η Κ26 πας και για 300+ με τα σφυρηλατα και το aftermarket management must.
Kαι επιμενω οτι εκτος και αν εισαι πορωμενος ατμοσφαιρακιας και εχεις χρημα να παιξεις εχοντας παντα στο νου οτι θα πρεπει να φερεις πραγμα απο Ιαπωνια βαλε τον 20V 4Α-GE αλλα αυστηρα τον Blacktop μιας και δεν εχεις τον 'χαζο' περιορισμο του AFM meter αλλα MAP sensor.
Τωρα αν τα χρηματα ειναι περιορισμενα και θες περισσοτερα αλογα σεβαστη καταναλωση και ΤΟΝΟΥΣ ροπης πανε για 4E-FTE με κλειστα ματια.Το οτι δεν χρειαζεται δηλωμα ειναι ενα bonus και οτι υπαρχουν απιστευτα aftermarket ειναι πραγματικα τρομερο πλεονεκτημα!
__________________
www.extra-eisodima.gr
Z4 3.0i SMG
DjBac
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: DjBac
Επίσκεφθείτε την ιστοσελίδα του χρήστη DjBac!
Αναζήτηση μηνυμάτων απο τον(ην) DjBac