Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p="
Εγώ σ'αυτό που λες έχω διαφορετική άποψη... Λόγω τως στροβιλισμών κτλ μειώνεται η αντίσταση από τον αέρα και πάει καλύτερα το αμάξι... Το έχω παρατηρήσει πολλές φορές, όπως και με τον Αντώνη μερικές φορές που έχουμε ανοίξει....Όσο πιο κοντά του είσαι τόσο καλύτερα πας :P
Στον περιφεριακό της Άρτας (αρκετά Κμ Ευθεία Αυτοκινητόδρομου) Είχα τελικιάσει με 5 άτομα μέσα και με πλησίαζε αργά αργά ένα Nissan 100nx. Μόλις με πέρασε χώθηκα πίσω του και έπαιζα με το γκάζι μετά 
|
"BILLLLL.... ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ "ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟΣ".
ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Ή ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, "ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ" ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ Η ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΑΡΑ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΛΑΝΑΡΗΣ ΣΕ "ΚΕΝΟ". ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ή ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΕΚΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ "ΚΑΘΑΡΗ" ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ.