Θέμα: TS FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 30-03-04, 17:42
liquidCTS Offline:
 
Εγγραφή: 17-03-2004
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 221
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
liquidCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Blade

Αυτό που έχω δει και με έχει τρομάξει όμως είναι η "συνεργασία" VSC-εργοστασιακής ανάρτησης. Αυτό το διαολεμένο σύστημα σε ευνουχίζει ακριβώς τη στιγμή που έχεις βάλει όλη σου τη τέχνη για να μαζέψεις το αυτοκίνητο.
Συμβουλή μου Σε περίπτωση που σας φύγει το πίσω μέρος γερά και με χιλιόμετρα ΜΗΝ προσπαθήσετε με γερά ανάποδα. Λίγο τιμόνι, σταθερά φρένα και αφήστε το κωλοVSC να το φέρει. Εγώ πλήρωσα ακριβά την ενστικτώδικη αντίδραση μου μετά από πολλά χρόνια γρήγορων προσθιοκίνητων αλλά και τετρακίνητων.
Θα συμφωνήσω σχετικά με το VSC. Μια φορά που μπήκα με σχετικά λίγα σε βρεγμένη στροφή με πολύ άσχημα άσφαλτο (βλέπε αριστρερή στροφή μετά την ανηφόρα στη Χ. Τρικούπη στην Κηφισιά - για όσους ξέρουν) μου έφυγε τελείως και πάρα πολύ απότομα... Τόσο που δεν πρόλαβα να γυρίσω ανάπδο... Το VSC μπήκε πολύ βίαια και έφερε το αυτοκίνητο στη θέση του σε no time!

Νομίζω ότι είναι η μόνη φορά που πραγματικά δούλεψε. Πάρα πολλές φορές το προκαλώ να ενεργοποιηθεί... Πράγμα πολύ εύκολο.. Δοκιμάστε πάνο σε στροφή ακόμα και με πολύ λίγα χιλιόμετρα να κόψετε πολύ το τιμόνι... Το VSC μπαίνει αμέσως... Υποθέτω ότι εμπλέκεται σε κάθε στροφή του τιμονιού που είναι πολύ μεγαλύτερη από την στροφή του αυτοκινήτου - Το σύστημα του ABS (αυτό κάνει τα πάντα) υπολογίζει πως στρίβει το αυτοκίνητο με γυροσκοπικές πυξίδες (ο Astakos ξέρει)... έτσι όταν η γυρ. πυξίδα λέει πχ. 15 μοίρες και το τιμόνη 25 (υπάρχει κάποιο όριο φαντάζομαι) τότε το VSC κάνει το "θαύμα" του..