Θέμα: TS FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 30-03-04, 15:39
Το avatar του χρήστη Blade
Blade Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2004
Περιοχή: Βουλιαγμένη
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 263
Blade είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μια και έχω το TS εδώ και δύο χρόνια ακούστε και μένα...

Μιλώντας πάντα για νόρμαλ αυτοκίνητα.
Το σύνολο κινητήρας-φρένα είναι κορυφαίο για την κατηγορία των γρήγορων hatchback.
Το στήσιμο του είναι αποτυχημένο.
Δεν ξέρω αν το πλαίσιο είναι αρκετό αλλά η ανάρτηση είναι σίγουρα άσχετη με το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Αυτό φαίνεται ιδιαίτερα σε ανοικτές καμπές.
Η λύση των ελατηρίων χαμηλώματος πάνω στα εργοστασιακά αμορτισέρ δεν βρίσκω να προσφέρει τίποτα περισσότερο από οπτική βελτίωση και μείωση των κλίσεων. Είναι μία μάλλον τίμια μετατροπή για τα λεφτά της.

Αυτό που έχω δει και με έχει τρομάξει όμως είναι η "συνεργασία" VSC-εργοστασιακής ανάρτησης. Αυτό το διαολεμένο σύστημα σε ευνουχίζει ακριβώς τη στιγμή που έχεις βάλει όλη σου τη τέχνη για να μαζέψεις το αυτοκίνητο.
Συμβουλή μου Σε περίπτωση που σας φύγει το πίσω μέρος γερά και με χιλιόμετρα ΜΗΝ προσπαθήσετε με γερά ανάποδα. Λίγο τιμόνι, σταθερά φρένα και αφήστε το κωλοVSC να το φέρει. Εγώ πλήρωσα ακριβά την ενστικτώδικη αντίδραση μου μετά από πολλά χρόνια γρήγορων προσθιοκίνητων αλλά και τετρακίνητων.

Λύσεις ανάρτησης τώρα έχουν αρχίσει να υπάρχουν. Εξαρτάται από το τι θέλει κανείς από το αυτοκίνητο του και που πάει με αυτό.

Είμαι περίεργος ακούσω τον DjBac για την PSS9 αλλά και τα υπόλοιπα (πίσω υποπλαίσιο, μπάρες θόλων κλπ) που έχει βάλει.
__________________
My other car is a Boeing...