Ο DjBac με κάλυψε σχεδόν :

:
είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις αν τα αμορτισέρ σου τα έχουν παίξει ή αν και πόσο γρήγορα πέφτει η απόδοσή τους. Το βλέπεις από τις μεγαλύτερες κλίσεις σε στροφές, από ταλαντώσεις, από κοπανήματα κτλ . Μερικά από αυτά μειώνονται με τα σκληρότερα ελατήρια και έτσι είναι δυσκολότερο να το καταλάβεις. Επίσης αν δεν 'λιώνεις' το αμάξι σου, δεν βλέπεις και σοβαρή διαφορά σε normal οδήγηση στην πόλη
John υπάρχουν 'μάστορες΄ που ασχολούνται με τις ανακατασκευές-επισκευές αμορτισέρ. Ξέρω και στην Αθήνα μερικά μαγαζιά. Αυτός που λέω είναι γνωστός μου στα Γιάννενα και ελεγμένος καθώς εκεί φτιάχνει τα αμορτισέρ του ο αδερφός μου και αρκετοί φίλοι μου από εκεί. Για να σου πως και γνώμες οι περισσότεροι λένε πως το αμάξι στρίβει καλύτερα ακόμα και από καινούρια αμορτισέρ. Ξέρω πως δεν φτιάχνονται τα KYB πάντως, αλλά Bilstein, Koni και τα μαμά δικά μας φτιάχνονται
Τώρα τι ακριβώς κάνει στα αμορτισέρ θα σας γελάσω ας πει κάποιος πιο σχετικός επί του θέματος.. αλλάζει λάδια-βαλβίδες το θέμα είναι πως στα κάνει όσο σκληρά θέλεις και αντέχουν και όλας δεν είναι δηλαδή για 5-10.000κμ ..