Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 09-02-04, 00:31
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 504
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JX-E12
Από τα λίγα που ξέρω πάνω στ θέμα, δεν βρίσκω γιατί να υπάρχει πρόβλημα να μπουν τα συγκεκριμένα καθίσματα! Αρκεί φυσικά να τα βρεις μάζί με τους σιδηροδρόμους τους! Οι αερόσακοι με αισθητήρες ενεργοποιούνται, και αυτοι οι αισθητήρες που έχει το αμάξι πάνω θα παραμείνουν όπως είναι.. Το μόνο που μένει είναι η σύνδεση με τα σωληνάκια του καθίσματος και αν κατι τετοιο γινεται.. Πάντως:

1) Θεωρω πως η ΤΟΥΟΤΑ θα ακολουθει το ίδιο πρότυπο σε όλους τους αεροσακους της, οπότε μάλλον θα είναι ίδια τα φυσσάκια.. και

2) Αν το δεις ασχετα απο τους αεροσακους τότε σίγουρα θα μπορουν να μπουν τα καθίσματα του Celica με τους σιδηροδρόμους τους πάντα στο αμάξι σου...

Ελπίζω να βοήθησα..
Πιστεύω πως ο Billlllll δε μιλούσε για τους αισθητήρες, αλλά για τον αερόσακο συγκεκριμένα.... Το "μπαλόνι" με απλά λόγια...
Δηλαδή, η πλευρική απόσταση απο το κάθισμα μέχρι την΄πόρτα σίγουρα διαφέρει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο....
Δε νομίζω όμως να μην κάνει δουλειά!!!
Βασικά είναι σίγουρο ότι τα bucket της Celica έχουν αερόσακους??? Αν και στη λίστα με τα θέματα ασφάλειας λέει η Toyota για την Celica ότι έχει πλευρικούς αερόσακους!!!

Οι σιδηρόδρομοι όμως θα κάνουν στην E12?? Αυτή είναι η απορία μου!!!
Αυτό θέλω να ξέρω για να μπορέσω επιτέλους να τα παραγγείλω!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση