Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 02-02-04, 13:09
stelios Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 14-11-2003
Μηνύματα: 20
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 267
stelios είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν να το τι έχω να παρατηρήσω μετά απο ενάμιση χρόνο συμβίοση με μια Corolla Sedan 1.6 Ιαπωνικής συναρμολόγισης.

1. Κανένα απολύτως μηχανικό πρόβλημα μέχρι στιγμής.
2. Επιβεβαιώνω το πρόβλημα της βύθισης των στροφών της μηχανής στο απότομο γκάζι, ειδικά απο ρελαντί.
3. Κάποιες στιγμές οι στροφές του ρελαντί πέφτουν αρκετά ώστε να ταρακουνιέται όλο το αυτοκίνητο.

Κοπανήματα και τριξίματα.

Απο την πρώτη στιγμή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο (τον Ιούλιο του 2002) παρουσιάστηκαν διάφοροι θόριβοι. Αλλοι απο τα πλαστικά του και άλλοι απο το πουθενά.

1. Πρώτος θόρυβος, κοπάνημα θα έλεγα προερχόμενος απο το κέντρο και δεξιά του αυτοκινήτου. Αρχικά έιχα την αίσθηση ότι δεν ήταν καλά βιδωμένο το κάθησμα του συνοδηγού. Το κοπάνημα αυτό είναι ιδιάιτερα αισθητό όταν περνάω πάνω απο λακούβες ή απο εγκάρσια τομή στο δρόμο. Παράλληλα με το κοπάνημα ακούγεται και κάτι σαν ταλάντωση απο το δεξί πίσω μέρος του αμαξώματος. Να πούμε σαν η εξάτμηση να έχει κόψει κάποια βάση. Ο θορυβος αυτός περιορίστηκε, δεν εξαλείφτηκε, αλλάζοντας μιά βάση μηχανής, αυτή που βρίσκεται στο δεξιό θώλο.

2. Τριξίματα απο την πίσω μεριά του αυτοκινήτου και προέρχοντο απο τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, αφού το κλείδωμα που έκαναν με το αμάξωμα ήταν χαλαρό. Το θέμα διορθώθηκε με την προσθήκη διαφόρων πλαστικών λουρίδων.

2. Τριξίματα στην αριστερή μεριά, είδικά σε απιτάχυνση απο 2α σε 3η. Μετά απο επισταμένη παρακολούθηση βρήκα ότι ήταν τα χειριστίρια του ραδιοσυστήματος στο τιμόνι.

3. Κοπανήματα από όλες τις πόρτες που έχουν μισοκατεβασμένο τζάμι. Μάλον οι γρύλοι.
4. Τρίξιμο στο δεξιό μέρος του παρ-μπρίζ θα έλεγα κάπου κοντά στον αερόσακο του συνοδηγού.
5. Τρίξιμο, κοπάνημα και ότι άλλο θέλετε στην κεντρική κονσόλα και ειδικότερα πίσω απο το ηχοσύστημα.
6. Τρίξιμο στα μπροστινά μεγάφωνα και ιδιαιτερα σε αυτό που βρίσκεται στην πόρτα του συνοδηγού. Αλίμονο άν έχεις λίγο παραπάνω μπάσα στη μουσική που ακούς.

Περίεργος ήχος απο τα τακάκια των φρένων. Ακούγονται σαν να δουλεύουν επάνω σε σκουριαζμένους ή αγιάλυστους δίσκους. Αρχικά είχα την εντύπωση ότι είχαν φαγωθεί τα τακάκια. Ομως όχι. Τώρα περιμένω να αλλαχθούν τακάκια και δίσκοι ποιό βελτιωμένοι.

Αυτά για την ώρα φίλοι μου. Αν παρατηρήσω τίποτε άλλο θα σας πώ. Πάντως εγώ είπα απο την πρώτη στιγμή που έπισα το αυτοκίνητο στα χέρια μου, ότι δεν αξίζει τα 20,000 ευρώ που το πουλάνε.
Απάντηση με παράθεση